Snaaart



Åh, sjukt skönt! Äntligen kan jag slappna av.
 Passet fixat, biljett fixad, pengar växlade, packning nästintill klar och medarbetarsamtalet är gjort för i år.

Som alltid när man handskas med nya pengar känns det som att man har dålig koll på hur mycket man har och hur mycket man spenderar. Kan inte bara hela världen införa euro eller nått..

Känns rätt flashigt att ha så mycket sedlar på sig (sen att vissa är 1 dollar, dvs 7 kr, det låtsas vi inte om, okej?)





Så, nu ska jag passa mig för mörka gränder och skumma typer som mamma och pappa säger, haha. Inte för att jag någonsin skulle utsätta mig för det utomlands alldeles själv.

Måste erkänna att jag är lite nervös över att bo själv mitt i New York men samtidigt taggad, sjukt kul!
 Sjukt taggad på att bada badkar är jag också, massvis med år sen jag gjorde det sist. Ska ligga där i skummet tills jag är lika rynkig som en gammal tant vill jag lova!!


Det här blir skitbra!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback