Löv


Har avverkat en halvdag på stan med min kära vän och funderar lite över kvällen. What to do? Börjar sent i morrn så det är egentligen inget som hindrar mig från att hitt på nå. Gud, vilken rastlös själ jag har..

Just nu sitter jag hos Kaisa och suger åt mig lite av hennes kärlek. Hon packar och har sig inför en väldigt efterlängtad tripp till Götet, jag vill mää!!! Fruktansvärt avis på hennes sits.. Men, jag suger åt mig lite av hennes lycka och lever på den ett tag för mår hon bra så gör jag detsamma, typ!





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Tsest1

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-06-07 @ 20:47:36
URL: http://tsest1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback