Vänner

Godmorgon! Yes det är sant..
Vaknade för ungefär en timme sen, hur skönt som helst!!

Gick upp till grannen en sväng igår. Riktigt trevlig kväll/natt som bestod av tyskapluggande, giffelätande och 3 vänner i en liiiten soffa under en filt framför ett par avsnitt av just vänner. Som sagt, riktigt trevlig!





Sen att vi fick besök av farbror blå där vid 12-slaget för att någon påstått att vi hade fest, det är en annan sak. Haha, dom blev ju minst sagt snopna när dom kom in och såg tre totallugna personer sitta och plugga framför Tv:n...

Men men, snacka om otur med grannar, verkar klaga över allt. Jag däremot som bor på andra sidan en våning under har aldrig fått klagomål, vilken jag borde.. Men, jag klagar inte!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: grannen

Bara för att du är tjej fattar du vääääääl...

2010-02-19 @ 18:14:02
Postat av: japp

är du sur för rickart träffar en ny tjej? jag tycker du verkar mkt bättre iallafall!

2010-02-19 @ 19:22:11
Postat av: jupp

Rikard säger att han älskar Kim.. konstig kille!

2010-02-21 @ 04:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback