Vänner


Vänskap, finns det nått finare?
Just idag tänker jag på två fina individer som väljer att dela sin vardag med mig.

1. Kaisa. Just idag har jag skänkt dig många tankar och kommer fortsätta så tills jag hör av dig. Önskar dig all lycka som finns i världen, du är värd det bästa!!





2. Jennika. Precis avslutat ett rätt ointressant samtal med henne där jag i stort sett bara fick lyssna på henne då hon gjorde sit-ups (..8, stön, 9, stön osså 10). Känner mig glad inombords. Riktig vänskap handlar om att dela alla stunder i livet, även dom små simpla. Detta är garanterat en vänskap som håller livet ut, oavsett vad.






Jag är lyckligt lottad som har så många fina vänner och jag är väldigt glad för att jag har varenda en av er!!
Tack för att ni väljer att dela erat liv med mig!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

<3 <3 <3

2010-02-04 @ 11:57:46
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback