2 Januari 2010


Katastrof, jag vanknade nyss!

Dagen är fullt planerad men ändå inte?
Jag börjar i alla fall med att släpa mig till gymmet och hoppas på att alla inte tagit tag i nyårslöftet med att börja träna just idag.


'

Efter det blir det hem och göra sig fräsch igen för att sedan åka och "stor"handla mat. Jag kanske ska slå på stort och laga lite mat i kväll? Det har jag nog inte gjort på en vecka..
Tänkte slänga in lite tvättande någonstanns på dagen också eftersom min klädhög på golvet har vuxit och blivit alldeles för stor, och nej, jag har fortfarande inte tvättkorg..

I kväll vet jag faktiskt inte vad som ska göras men det går lite rykten om att jag kanske blir i Märsta eller Stockholm, jag blir nog åtminstonde inte kvar i Uppsala. Festa eller inte, det är frågan?





Sist jag och Jennika körde Stockholm hade vi sällskap av New-York kompisar till henne, vi får väl se om kvällens sällskap håller samma klass? Haha.. Som sagt, vi får väl se vart kvällen för oss..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback