LTWB


Precis som vanligt när jag ägnar mig åt att vara min egen husmor så dunkar musiken på friskt i bakgrunden.
Tanken slog mig att "Leave The World Behind" har varit med om mycket tillsammans med mig.
Jag har skrattat, jag har dansat, jag har festat, jag har åkt bil, jag har gråtit i min ensamhet, jag har sjungit till denna låt många många gånger under 2009. Bara det att folk säger " Åh, det är din låt" när man är ute kanske säger en del..? Den påminner mig om mitt 2009 på gott och ont, beroende på humör kan den faktiskt beröra på olika sätt..





Den blir aldrig dålig i mina öron!


På tal om 2009 så har jag de senaste 2 timmarna förutom städning ägnat åt att läsa mina egna blogginlägg feb- juli. Snacka om kär, idiotiskt jävla kär men vilka känsla det var så länge det varade! Jag föll tillbaka där för en stund och insåg hur underbart det är att vara kär på riktigt. Känslan att bara glida med och se dagarna som underbara just för att de spenderas med någon underbar. Att känna sig trygg med framtiden, att "veta".
 Sen kom jag till slutet på juni och fy i helvete, nu är jag tillbaka där jag var innan jag började läsa. Dvs, kiss och bajs på kärleken, drömmen om mr.right finns men känns omöjlig..

29 juni 07.28 "Pulsen går i 180 , mina ögon är bly, min kropp känns tom och min hjärna vägrar slappna av.
Jag kan inte somna.."

Jag minns den natten som om det vore igår, var jag inte packad och däckade så såg alla nätter ut ungefär såhär. För att inte tala om magvärken och de 7 kg jag tappade. Fruktansvärd känsla, aldrig mer tack!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback