#¤!¤&!"#%!


Hepp, inte idag heller..
Haha, det går inte så bra för mig med festandet nuförtiden, att leva sunt är tråkigt tycker jag!

Allra helst skulle jag ha hällt i mig 5-6 öl och ett par shots vid det här laget men efter en misslyckad jakt efter partypeoples ser det ut som att jag förblir hemma med nått glas vitt och TV:n. Tog en titt på kontot också, ska mina ekonomiska planer gå som jag vill så kanske det är bäst såhär. Kör ba kör i morrn istället (?!).
Jag har nämligen planer på att,
 1. Få pengar över till nästkommande lön
2. Lägga undan en slant till min kommande H&M räkning som förtillfället ligger på 821 bagis.
3. Spara pengar till resan som jag hoppas blir av i slutet på februari.

So far so good faktiskt. Har aldrig hänt förut, brukar stå med IKEA-kassen full med pantflaskor den 20:e för att kunna köpa mig lite nudlar till de fem resterande dagarna innan löning. Haha, livet är hårt som man säger!

Leave the world behind pumpas förövrigt hos mig just nu och ja, det blir vad man gör det till, vem ska att man inte kan festa solo? Haha..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback