Frystorkadlax

Full fart idag, skönt när det händer lite grejer!
Har precis kört lite styrketräning hemma. Blir stenhårt med mage och ryggen framöver då man börjar närma sig tant och hållningen sviker, kasst..

Det blev ingen kamerashopping idag, istället blev en promenad i det underbara vackra Märsta och också en lunchdejt med innehåll av pizza och en semla på det. Årets första semla är alltså avklarad!

'



Nu blir det soyadryck (faktiskt riktigt gott) och en minimal tonfisk/avocadosallad på det. Skön middag men så som jag ätit idag så lär jag inte vara hungrig på ett par dar känns det som!

Idag har jag än så länge samlat på mig 15218 steg till stegräkningstävlingen och i morrn är tanken att höja siffrorna en aning. Vi får väl se.. Jag har i allafall uppnått målet som ligger på 12.000 steg.

(Parkeringsplats snodd och p-bot fixad idag igen btw)


Ser fram emot morgondagen som endast innehåller 4 timmars arbete och sen freedom i 2 dagar, sjukt lyxigt schema!


Kör ba kör!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback