En hjälpande hand


Sådärja!
Även om dagen har varit rätt seg så måste jag erkänna att jag känner mig stolt som fixade det! Jag mår visserligen avsevärt bättre än igår men jag hoppas verkligen inte att den här arbetsdagen slår tillbaka på mig..

Jag har dessutom agerat flyttskjuts åt Kiira som numera lämnat sin syster Kaisa och spridit sina vingar vidare till att bli sambo med sin D´ler.





Själv kommer jag nog köra solo hela livet. Haha, kanske inte men nog fan känns det så..
Det finns inte många vettiga individer av det manliga könet. Men, ni vet nog redan vad jag känner när det gäller det där. Med risk för att låta som en riktigt bitterfitta så droppar jag det här.

Som vanligt är jag sugen på att gå ut men idag är det TOTALNEJ!
Jag ska bannemig bli helt frisk och det snabbare än snabbast!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback