:)


Hemkommen och ungefär lika bitter som  vanligt..
Haha, nejdå, riktigt så illa är det inte men huvudvärken har tryckt på idag och parkeringsplatsen var snodd som vanligt, som tur var hade p-lisa varit i farten och en bot var placerad. Tackar och bockar för att jag får stå bakom knuten tills han/hon flyttar på sig.

Lagar mat just nu. Lax med couscous och kall rödlök/gräslökssås, en personlig favorit. Hungrig som en varg är jag!

Förövrig så verkar det vara hetsigt kring utgång idag men inte för min del. Sist jag var ute var faktiskt på nyår, ger mig själv en eloge för det, jag är ju rätt bra på att gå ut annars som ni kanske vet.
Däremot hoppas jag på att det händer nått kul i helgen, känner mig lite sugen faktiskt.






Nu blir det MAAAT!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback