Finbesök


Åh herregudars.. Vilken dag!
Halva reapriset för sms-kunder, behöver jag säga mer? Kunderna drar i en, proppfulla provrum och folk överallt.
Tycker synd om mina kollegor som kommer att mötas av ett helvete när de kommer till jobbet. Jag däremot, jag är ledig och det är jag glad för, 6 arbetsdagar i rad, förkyld och det här som grädden på moset, tackar och bockar för en ledig dag!

I kväll får jag finbesök. Jennika och Lydia kommer hit, när Lydia är i farten behöver man inte oroa sig för att ha tråkigt vill jag lova. En människa med med större humorförråd är svårt att hitta!

Bjussar på en bild från 7:an (läs 3:an, haha) när vi var på besök på Junibacken.





Stående, Lydia.
Barbacka bak, Kim.
 Barbacka fram, Jennika

Vilka jävla stjärnor!!

Notera gärna mina strumpor instoppade i mina hiphopbrallor, det var faktiskt mode för typ sju år sen!
Dagens sanning: Ja, jag har haft en hiphop liknande stil. Hängbrallor och stora tröjor was the shit. Herregud..



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA, men kolla lydias tuffa halsduk! Kim, du är väldigt trendig, helt klart!

2010-01-12 @ 10:19:45
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback