Hair&Face


Hemma från jobb och "storhandling" och har dessutom hunnit med att snabbstäda och äta.
Det där med att städa som sagt, gör jag fanimej varenda dag!

Rensade ut lite hud och hårprodukter, svårt det där och shit vad mycket det blev kvar..!
Detta är alltså ovanpå mitt badrumsskåp (efter rensning), Kiira gav som förslag att jag skulle ställa lite fina ljus där igår när vi var på IKEA, som ni förstår går inte riktigt det utan att bränna ner hela lägenheten..






Vill nog inte räkna ihop summan av dessa produkter tror jag.. Men, jag lägger faktiskt gärna pengarna på sånt, speciellt grejer för håret för fan så viktigt det är för utseendet!
(Gud vad jag svär..)


Ledig i morrn, ska bli skönt, även fast i stort sett hela dagen är fullproppad av saker att göra!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback