hmm


Var ute och skulle flytta bilen nyss. Vilket jag måste göra eftersom den stod framför en proppfull container som förmodligen ska tömmas i morrn bitti. Oväntat att den som snott min parkeringsplats inte flyttat på sig, njaa..
Åkte runt och letade plats men fanns faktiskt inte en enda i närheten. Eftersom det dessutom är dags att sova snart så får jag stå som jag står nu, jävligt olämpligt och har säkert en bot i morrn.. Känns ju verkligen som att jag kastar de pengarna jag lägger varje månad på min parkering i sjön, 4200 kronor om året rättare sagt..







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men idioter! Skriv lappar och sätt på rutan, kan inte parkeringsansvarig sätta upp skyltar om att parkeringen är hyrd? Åh, jag skulle vara så irriterad!

2010-01-14 @ 08:11:44
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback