Hööjm agajn



Fram och tillbaka, hit och dit, nu är jag hemma från jobbet igen!
Skönt med korta dagar så på det sättet är det faktiskt rätt skönt att börja tidigt, man får ut så mycket mer av dagen.

Tanken var att jag skulle befinna mig på gymmet nu men en klump har bosatt sig i min hals, känns inte alls bra.






Jag har bytt och donat lite på jobbet så att jag är ledig i morrn (igen!) så då hoppas jag på att kunna lyfta lite skrot på gymmet. Fick även ett heldagspass på onsag vilket är GULD eftersom det innebär 100% O.B, tack och bock, det kommer sitta fint till min och Kaisas planerade sista minuten i slutet på februari.



Nu står matlagning högst på priolistan. Jag har precis varit nere på pizzerian och fått lite cayenpeppar och lök så nu blir det Chili con Carne, skonsamt för magen? Nja, men vem bryr sig, jag kör ju faktiskt solo!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Torsteinedel

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-24 @ 09:57:39
URL: http://torsteinedel.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback