Näckar


Precis hemkommen, halvt ihjälfrusen.
Kvällen var lika lyckad som vanligt. Det blev en massa av det sedvanliga skitsnacket och ett halvt glas sviinstarkt, sviindyrt och sviingott rödvin. Bra skit!

Nu ska jag dra på mig mina duntofflor och gosa ned mig under täcket.
På tal om det hade jag en diskussion med en kund idag (köpte pyjamas) som väldigt gärna berättade om hur jäkla skönt det är att faktiskt sova med pyjamas i stället för att näcka, man sover tydligen MYYYCKET bättre. Kanske man ska prova? Jag är den klassiska näckaren, och ett par duntofflor såhär års då förstås. Jag sover grymt bra så jag fortsätter nog i samma bana.

Jag har ett ex som i början tyckte att det var väldigt lustigt att jag sover naken, "oj, jag trodde inte tjejer gjorde det". Vilket förvånade mig? Drar alla bruttor på sig mormorstrosorna och snobbentröjan?





Som sagt, naket ska de va, annars kan de va! Haha. Däremot föredrar jag faktiskt när killen sover i kalsonger (Absolut inte pyjamas), jag menar, hur skönt är det att vakna mitt i natten och ha en slak, skinnig penis i ryggen (ja, jag sover långt ner i sängen)?

Sådärja, nu vet ni precis hur jag sover och vill att min nästa ska göra.
 Resten är upp till din fantasi. Vilket kanske inte var så genomtänkt skrivet med tanke på att jag tror att mina läsare består av 99% tjejer...

Hur som helst, Godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Danne

Hahaha ja jag har i alla fall bara varit med om en som sover längst ner i sängen :P

2010-01-09 @ 00:50:43
Postat av: Emilia

"jag menar, hur skönt är det att vakna mitt i natten och ha en slak, skinnig penis i ryggen (ja, jag sover långt ner i sängen)? "



Kim, du är underbar!

2010-01-10 @ 12:20:12
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback