No stress?


Har precis kommit hem, blev en visit hos Kaisa!

Har dånande huvudvärk efter gårdagens bravader på det är bara att ignorera för i kväll blir det festis.
Emely kommer hit vid åtta och sen lär det bara gå utför, precis som det ska va!





Nu däremot är det hög tid för mig att sätta igång. Gårdagens efterfest ser ut som den gjorde igår, dvs ett kladdigt bord med en massa tobak på och ett antal flaskor och glas som ska styras upp.
Sen har jag ju faktiskt mig själv att ta tag i. Ser ut som "Hej, kom o hjälp mig" för tillfället och det funkar ju inte riktigt har jag hört? Vad jag ska göra åt min panna som säkert snart ramlar av har jag ingen aning om, den är torrare än öknen i Afrika.. Jag hoppas att intresseklubben antecknar?!

Swoosh!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emely

jobbigt med värk stumpan! den försvinner när jag kommer :) JIHAAAA

2010-01-16 @ 19:24:19
Postat av: Marie

Varför vart inte jag bjuden!? :( "ledsen".

Ha såå roligt brudar!!

2010-01-16 @ 20:09:27
Postat av: Sara

Intresseklubben har antecknat! ;p Nej, men testa MUS fuktighetsmask. Stor tub som räcker i en hel evighet och som funkar som nattkräm också. Har gjort underverk för min snustorra vinterhy :)

2010-01-16 @ 21:52:15
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback