NYÅR


Här kommer en "liten" summering av Nyårsafton!


Vi började hos Kaisa för att bli en aning fagrare och hälla i oss ett par snabba.

Sedan begav vi oss ut i snöstormen mot festen som vi egentligen inte visste någonting om.
Vänligen notera att den frukansvärt omatchande sjalen endast var en variant för att inte se ut som ett svinto i håret..






Väl på plats (i en kyrka) inser vi att det faktiskt är tema på festen, Maffia, och varenda jävel kört all in, lite halvjobbigt men tur att man åtminstonde var finklädd. Förövrig var det riktigt kul med tema och hälften av personerna som var där pratade inte ens Svenska, mycket nya ansikten med andra ord! Lokalen var det heller absolut inga fel på, den hade fräschats upp lite sen sist vi var där på Hed Kandi i somras, synd att det inte var pojkar iklädda string i burar den här gången dock..







Middagen var självklart någon Italiensk variant, smakade mycket väl!






 

Sen var det ALL IN som gällde och vid 1-tiden begav vi oss till BJ där ett VIP-bord bokats åt oss (ca 20 personer). Full fart minst sagt och jag hade inte den blekaste om att Nyårsafton på krogen var så populärt!





Vid stängning var humöret på topp och efterfest var en självklarhet så vi åkte hem till mig ett par stycken och fortsatte kalaset till omkring 7-tiden. Ibland är det skönt att bo i mitt hus då grannarna inte är speciellt petiga när det gäller efterfest. Musiken var på högsta volym och vi både pratade och skrattade som att vi befann oss 10 meter ifrån varandra och inte på en yta på 21 kvm..



Jag och mina vänner hade med andra ord en riktigt bra Nyårsafton, tack till alla som var med och skapade en riktigt skön start på året!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

ni ser ut att ha haft ett grymt nyår! full fart i uppsala ser dte ut som! puss

2010-01-04 @ 12:19:45
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback