P som i Panik!


Idag höll jag på att grina ofentligen för första gången på ett par år..
Väl på plats (vid bilprovniongen) så står det att min bil inte alls ska besiktigas idag?! Jag går förskräckt till verkstaden och får det konstaterat att jag inte betalat och att tiden därav har avbokats, panik!! Kvittot på betalningen finns så jag har ingen aning om hur det kunnat bli så?

Vi tittade på nya tider och den första fanns i Sundbyberg den 10 februari, dvs 10 dagar efter att jag fått körförbud.. Jag drog på mina puppyeyes och såg lite gråtfärdig ut (vilket jag verkligen var) så han fixade en tid 2 minuter senare. Så, nu är bilen besiktigad helt utan anmärkningar, skönt!! Men, jäklar vad orolig jag var där ett tag..





Vad händer ikväll btw?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback