Waschii


Lördagkväll och jag ska ägna mig åt en helvetes massa tvätt, gör jag inte det så får jag gå tros- och strumplös tills nästa tvättid finns, inte så lockande! Så, 21-24 it is och jag tror inte ens att det räcker med 6 maskiner så det blir väl säkert ännu senare..





När jag till och med använt ett par gamla Hello kitty- strumpor, då är det fan riktigt illa! Finns nog inget värre än det och snobben underkläder/strumpor, fy fan..


Ser ut att bli en lång kväll, har på känn att den här är en sån där när allt känns piss och man känner allt annat än livslust. Jag gillar dom fan inte men har ännu inte lärt mig hur jag ska hantera dom själv. Det går alltid att rymma iväg och göra nått men, hur gör man för att övervinna tankarna i ensamhet?



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback