Yeeeah


Laddar upp inför kvällen genom en ordentlig städning, fan det känns som att jag städar mina 21 kvm hela tiden..
Kanske är just det, att det dammar igen 100 ggr fortare och att varenda liten pryl som ligger framme gör lägenheten stökig.
Jag gillar INTE att ha stökigt omkring mig..

Funderade på gymmet först men det blir nog inte så, trött idag. Däremot måste jag få ihop mina 12.000 steg på nått sätt, 6740 right now och det är fan typ hälften av dagens mål, ändå har jag jobbat! Får väl ge mig ut i vintern på en promenad och sen köra lite styrka på det? Vi får väl se men nått måste jag ju göra!

Beach 2010!



Jag hoppas ni förstår ironin..
Men jag säger som alla andra gör när "våren" är på ingång, nu jävlar blir det bättring! Den här stegtävlingen avslutas ju inte förens 21 mars så tills dess finns det absolut inga ursäkter och då hoppas jag att jag blivit ännu mer taggad på att gå ut och gå!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback