10 LAX


Har spenderat dagen på stan med mina tjejer. FINT!
Fick tillbaka 10.000:- på skatten idag, FINT!




Har hanlat in en del grejer på min "måste ha" lista, leggings, träningsskor och en klänning, FINT!

Dagen började helt katastrofalt, ångest till 1000 men det börjar lugna sig nu. Allt känns genast bättre, det är verkligen den värsta känslan att vakna och känna sig värdelös.
Mina tjejer är väldigt bra på att peppa upp, tråkigt att jag känner mig så jäkla jobbig när jag mår såhär bara. Fick ett bra svar av Kaisa "Vi är dina vänner, det är det vi är till för, att vara just dina vänner i vått och torrt".


Puss o kram!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: sessa

Hej! Fick du nåt brev innan eller meddelande om när du skulle få skattepengarna? Eller kommer dom bara in på kontot hux flux från ingenstans? :)

2010-06-08 @ 18:01:39
Postat av: Kim

Sessa: Fick bara pengarna insatta, inget brev so far. Drog av på bilen och trodde inte ens att jag skulle få innan augusti så, nice suprise helt enkelt :)!

2010-06-08 @ 19:28:11
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Aspen

Fick in 16000 igår :) känns ganska så jävla niiice :D

2010-06-09 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback