3 juni 2010


Hemma, trött och bara sådär supertråkig!
De senaste dagarna har varit roliga men lite väl crazy för mig och min kropp, ser verkligen fram emot en lugn helg med totalslappande och lite arbete där emellan!

Hur kommer det sig att man trimmar som fan inför sommarsäsongen och sen när man väl borde köra ordentligt så går man ut och dricker öl istället? Tänk om jag skippat alla de där literna som runnit ner i min mage de senaste dagarna, såhär i efterhand hade det varit bättre.



Ingen ölmage där inte..
Btw, den här kroppen tillhör typ världens snyggaste brud. Mer om henne en annan gång!

Lider av lite ångest som ni kanske märker. I morse valde jag att kalla det för livsångest men nu har det dämpats lite och ligger bara mest och bara är i mig.
Det finns mycket som ligger och trycker i mig, många funderingar och frågetecken. Men men, att försöka ignorera är nog det bästa!

Wohooo, positiva Kim! Haha, jag vet faktiskt inte varför jag ens väljer att dela med mig av dessa tankar som förmodligen tröttar ut mer än vad det intresserar..

Over and out!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback