Å!!


Okej, Frida ringde vid 23.10-tiden igår och skulle promt ha ner mig till framfickan, sagt och gjort, 30 minuter senare var jag på plats!
Vad som hände efter det försöker jag själv förtränga och det tycker inte jag att vi pratar om.
Ångest, ja, ångest finns och jävligt mycket till!




Kom hem sent, väldigt sent. Flickorna slaggade över hos mig och 08.30 var det tydligen dags att byta persienner. Om vi var pigga? Så fan heller.. Ännu mer ångest.
Persiennerna är på plats, jag vet inte om jag skulle kallade det för persienner, mer vita rullgardiner, VARFÖR?

Nej, bitter är vad jag är men det ska vi nog lyckas styra upp med lite käk och solning i parken!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Men gumman då? varför sån ångest? :)

2010-06-01 @ 18:46:18
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback