How?!

Hahahaha!
Fick mig ett par skratt inatt när jag skulle googla upp vad en bok jag har heter, ja, jag har faktiskt en bok och ja, jag var för lat för att springa och hämta den.
Den heter iaf  "Allt du behöver veta för att överleva det 21:a århundradet" och är jäkligt intressant, man känner sig lixom lite klokare när man bläddrat i den i nån timme, det gjorde jag faktiskt igår!

Men, till saken. Fick för mig att den hette "Hur du överlever det 21:a århundradet" , kom inte så mycket längre än hur innan jag hakade upp mig på förslagen som kom upp, är detta verkligen det svenskar googlar på oftast i samband med ordet hur?!! Hur man hånglar?
Lite deppigt med nummer två dock..




???!!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback