I


Har precis fått i mig lite mat och laddar inför ett intensivpass om en timme. Vi får väl se hur mycket håll jag kommer få, men what to do? Jag orkar ju inte vänta med både lunch och midddag till klockan sju, nope!

Tanken slog mig. Fan vad enformigt jag äter! Men rätt nyttigt nuförtiden.
Basen som alltid finns hos mig är; massa grönsaker, lax, bulgur, pasta, chili&paprika creme freiche, kikärtor och tonfisk. Det är typ det jag äter faktiskt. Bubbelvatten har jag också dragit ner på, blir några skivor citron i isvatten i stället.

Sen att det blir ett lass med godis och en jävla massa alkohol däremellan, det blundar jag för..

Nej, som sagt, intensivpass väntar, spännande med tanke på att det är typ Sveriges hetsigaste man som håller i det och jag inte riktigt kommit i form än.

Jag och mina vänner på friskis..




Seriöst, undrar hur folk skulle reagera om jag skulle utföra ett intensivpass i string och sportbh?
Killarna på gymmet skulle nog uppskatta det kanske..


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback