Jag vill också ha..


Hur sjukt är inte det här?!
Gick in på den sidan som lyckas pricka in rätt väder i stort sett hela tiden.
Har 6-dagarsvecka på jobbet framför mig och vad är det jag ser? Enda lediga dagen, vilket är onsdag ska det inte alls vara bra väder. Kul att man jobbar precis hela dagarna alla de fina dagarna, i en butik utan fönster..
Jag säger som Frida, "jag bryter ihop"!
Men.. Kul för er.. Vilken dundervecka och för att inte prata om helg ni har framför er!




Jävla skit..
 Nu åker jag och jobbar 10-19.15!¨

Have a nice day!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

I Skåne skiner solen dag efter dag. Hoppas att molnen ovanför uppsala blåser undan!

2010-06-28 @ 12:20:55
Postat av: Bella

ähh 9.30-20.15 alla dagar förutom tors & fre, suck on that one babe!

2010-06-28 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback