JS


Hej mina vänner!
Jag lever men det är knappt.. Haha, hård helg har det varit och jag har precis tagit mig igenom kommunalresande och en promenad i regnet, härlig söndag.
Vi hann med lite grillning på en brygga med sällskap av iina mellan skurarna, mysigt värre!

Gårdagen.
Det blev en väldigt bra sådan och det kändes riktigt bra att få titta på lite nytt!
Som jag sa så blev det Soapbar och Whiteroom. Dansa, dansa hela natten lång. Stället blev översvämmat av någon anledning så det fick utrymmas vid 4-tiden, mindre kul att stå ute i regnet och vänta på jackan. Men som sagt, allt som var mindre bra igår täcks över av det som var bra, mycket var bra!
Efter att ha somnat på pendeln på väg hem blev vi väckta av någon som knackade på rutan när vi väl var framme, vi hade visst stått inne där ett tag, där låg vi och bredde ut oss över ett par säten, tur att det är slutstationen. Vi var rätt nöjda dock när sängen intogs vid 06.30. Lång och riktigt bra natt!

Tack älskade vän för att du tar ut mig på lite äventyr!!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback