One more time


Godmorgon, godmooorgon
(hör fåglar sjunga glatt, godmorgon, godmorgon i köööör)!

Med risk för att låta lite halvt alkoholiserad så måste jag verkligen säga att det känns konstigt att vakna helt utvilad och dessutom inte det minsta bakfull. Inte för att jag super varje dag, varje helg men oftast gör man nått annat halva natten lång (nej, jag ligger fortfarande inte).

Dagen börjar med tågåkande till jobbet, ska nämligen fara till huvudstaden direkt efter. Det lär ju vara katastrofalt KAOS där och med tanke på mina senaste bilturer till Stockholm så lämnar jag pappas kärra hemma.
Eftermiddagen och kvällen är väldigt ovis. Bara en massa ???, men det kan ju vara spännande, right?!





Har jag inte hört av mig måndag morgon kan ni gärna börja undra vart jag tagit vägen..!

Ha de!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback