Rumpaaa


Var uppe halva natten och tvättade, lite trött för tillfället kan jag ju tala om..
Förövrigt måste jag bara ännu en gång påpeka hur underbart det är med nytvättade lakan och vanilj/orchidee-sköljmedel.
En annan sak jag också måste påpeka, mina grannar är galna.. Synd att jag inte tog tid men över en timmes hejdlöst stånkande var det iaf..

Lite kloka beslut togs inatt. Mindre supa, mer träning. Sommaren närmar sig med stormsteg och alkoholen kommer flöda som aldrig förr i åtminstonde 2 veckor i sträck under semestern (är inte tanken att komma tillbaka utvilad?), det räcker väl så?
Jag jobbar ju faktiskt alla helger fram till semestern, ni hörde rätt, 5 helger i rad. Spännande liv jag kommer ha..

Här ska trimmas rumpa, full fart mot gymmet!



Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback