Sex and Rock ´n roll


Det blev en händelserik natt, trots att den spenderades ensam i min säng.
Det började precis när jag hade bestämt mig för att natta. Ett gäng skönsjungande grabbar några lägenheter bort bestämde sig för att dra på en hel rockkonsert på högsta volym och testa sina stämmor emellanåt. När de insett att klockan är en bra bit över midnatt bestäms det äntligen för att dämpa volymen något.

Vad tror ni händer i samma sekund som musiken dämpas? Jo, det idkas samlag någonstans i närheten, ett hårt högljudt och långvarigt sådant. Omöjligt att koppla av och somna så jag låg och räknade får och försökte tänka på nått annat. I samma stund som jag hörde ett manligt djungelvrål spreds inte bara hans lugn utan även mitt. Äntligen sova?
Musiken drog igång igen så icke det..





Tack kära grannar för 5 timmars sömn och lite bloggmaterial!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback