SOMMAR 2010 IS THE SHIT!


Gokväll!
Sitter hos Kaisa som insisterade på att bjuda på middag efter jobbet, MYCKET trevligt!

Vi pratar sommar, fan va vi ska ha det bra!
Kommer nog att bli 2 galna veckor under våran lilla "Sverigeturné", sällskapar även med våra andra fina vänner/systrar på 2 av 3 destinationer, ännu mer kärlek lixom. Taggad är man minst sagt!
Värt att tillägga, har inte varit ute på krogen här i Uppsala på 3 veckor och kommer inte heller att vara det förens TIDIGAST i början på augusti, förstår ni hur bra det känns?!
Ska kanske inte sticka under stolen med att det kan bli nån öl nån vardag på Framfickan men mer än så blir det faktiskt inte.




Så skönt att jag har lagt och kommer att lägga min tid på andra orter den närmaste tiden!

Förresten, är det bara jag som blir läskigt sugen på öl av det här underbara vädret?!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Nej, min vän, det är INTE bara du som blir sugen på en öl. Jag blir iofs snarare sugen på, låt oss säga... fem-sex öl? Men det är ju jag ;)Puss på're!

2010-06-21 @ 22:50:40
URL: http://fadetogrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback