Nytt tack!


Skönt, klockan är bara lite drygt fyra och jag är hemma. Riktigt bra pass idag, 11-15 och dubbla pengar, tack för den!

Funderade lite på vägen hem, som vanligt. Jag funderar alldeles för mycket. Jag kom fram till att jag tror att mycket av min tristess ligger i vardagen. Vardagslivet i Uppsala helt enkelt. Jag behöver nya städer och nya ansikten. Mina vänner, ni håller mig kvar men resten av packet, samma ansikten, samma sak..
Ja, ni kanske förstår hur jag menar?

Dock gäller det att se positivt också. Ser fram emot,
- Midsommar i Öregrund.
- Karlstad.
- Eventuellt Göteborgsbesök.
- Gotland.
 - Alla partynätter i huvudstaden.



 Ja, fler förslag mottages gärna!

Nu blir det kaffedrickande, matlagning och sen en cykeltur till Kaisa där det ska söndagsdegas!

HEJ!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: H

Här aldrig kommenterat här, så jag tänkte att det kanske var på tiden. Brukar kika in här då och då, då jag känner igen mig vad du skriver eftersom jag själv bor i Uppsala. Men ibland känns det bara så himla litet och att hitta nya vänner verkar vara helt uteslutet. Vad ville jag med det här egenligen, jo att jag förstår precis hur du känner det :)

2010-06-07 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback