BLABLA..

Alltså!
Precis så känner jag, har klämt i mig en påse godis, är sockerhög som aldrig förr och som grädde på moset (fan va äckligt btw) så gick Frida precis hem OCH jag är totalt rastlös redan nu!!
Man skulle kunna sova, men varför sova när man inte är trött och dessutom ledig i morgon?

Helt plötsligt känner jag mig sådär ensam som man kan göra ibland, det saknas lixom något. Eller så är det för att min torka börjar gå mig upp över öronen, det börjar likna den torraste öken i det torraste öken som finns. Okej, to much information igen?!




Nej, måste ta tag i det här nu. Men, jag har inga böcker, har ingen symaskin eller nått annat roligt projekt.
 Nej, nu slog det mig, Gud så ointressant jag är som inte har nått intresse?! Har jag inget? måste skaffa mig nått, typ gitarrlektioner via nätet som Jennika drog på stort och satsade på (typ 2 lektioner senare kom hon av sig).

Nej, nu babblar jag bara.. Nog för idag!
Sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback