Vuxen?!


Har delat kvällen med mina fina systrar, tillhörande sambo samt vän. Mycket trevligt!
Det bjöds som vanligt på middag av världklass och nått glas rosé till det.
Glömde nästan av för en stund att det var lördag men när det började vankas utgång påmindes jag, jag avvek dock hem för tvättning, kul brud!

Lite halvt irriterad över att inte ha någon kamera. Förhoppningsvis får jag en del på skatten (om jag ens får den nu dvs), då löser det sig!
Lite nervöst är det men ni som också dragit av för tex resor, visste ni att man kan logga in på nätet med e-legitimation och kolla vad man får på tisdag? Något jag VERKLIGEN ser fram emot!

Vuxensnack.. Tänk att man klassas som vuxen. Det fick jag känna på rätt ordenligt häromdagen när jag fick ett mess om att min och brors varmvattenberedare pajjat i stugan och räkningen ska betalas den 9/6, 8900:-, pang känn på den lixom! Som tur är har vi fått in lite pengar tills dess och de ska "bara" betalas 2750:- var, ajaj, vuxenlivet svider fan inte bara känslomässigt utan också ekonomiskt.
Men som sagt, jag satsar på att bli ekonomiskt oberoende i framtiden..

Jag är faktiskt bara 21 år än så länge, man får väl vara glad så länge inte pattarna hänger och tänderna ramlar av?! Planen är i allafall att bli en söt tant. Dvs, sluta upp med allt drickande och framförallt rökningen!
 Där såg jag mina tankar om att bli söt på äldre dagar flyga ut genom fönstret och plötsligt känns dom ganska vaga..







Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback