YEAH!


Trots en något bitter start på dagen blev det en riktigt fin sådan!
Glädjande besked och varma ord på jobbet och när jag kommer hem ser jag detta.
Mina skor har sålts och för en summa jag faktiskt inte trodde jag skulle få, men som sagt, för köparna är det ju faktiskt ett kap också..! Konstigt nog lyckas jag alltid hamna rätt högt när jag säljer skor, gillas!





Fina pengar för skor jag inte kan använda vill jag lova!
 Hoppas de andra platta röda som auktionen slutar på på söndag är lika "wanted"
Nu ska jag bara hitta ett par med amerikanska flaggan på sen är jag hemma.


Disk och matlagning för hela slanten sen blir det gonatt och tack för idag,
samma arbetstider i morgon, 10-19.15.

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback