30 MARS


Gokväll!
Dagen har gått i ett, och ja, jag mår bättre nu!

Har åkt runt halva Uppsala för att hitta hönsnät. Resten av tiden har spenderats hos Kiira.
Sjukt snygga utemöbler har hon inhandlat idag!



Där har vi suttit och njutit ordentligt av ett par koppar kaffe i solen, jag och mina älskade 3 systrar.

Lagat lovely mat har vi också gjort.





Vi har dessutom pysslat och donat med en del av min maskeradoutfit hela dagen lång, kan ni gissa nu vad jag ska vara?





Ni får suga på den ett par timmar till. En liten ledtråd, den ska spraymålas röd med vita prickar om någon dag också. Haha, svårt att gissa?
Nu blir det film, Luftslottet som sprängdes blir det idag!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

en kantarell?haha närå,fan va rolig kimpis,en flyyygsvamp eller?:)

puss

2010-03-30 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback