Dom två!



Tränad, duschad och välsmord, jag i detta nuet! Känns bra att jag tog förnuftet till mig och begav mig mot friskis lokaler. Men däremot mindre kul att prestera där, shit, det känns att man inte har samma form som förut. De kilona som lagt sig på min kropp är inte heller välkomna, åtminstonde inte alla! Och nej, jag påstår inte att jag är tjock men det är väl klart att viktupp/nedgång känns, oavsett tidigare kropp..?!

Men, nog om det!
Nu ska jag bege mig hemmåt till päronen, älskade pappa fyller år på torsdag men befinner sig då på andra sidan jordklotet så, i kväll ska firas! Ska bli underbart att träffa mina två små bustroll, längesen, minst sagt!
Jag kan inte förstå att mitt gudbarn fyller 9 år om en vecka, gaaaalet! Nu gäller det att prestera på riktigt eftersom hon påstår att hon vill/ska vara PRECIS som mig när hon blir äldre. Lite ångest på det..





Åh vad jag ska gotta mig i kärlek med dessa två!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback