?


Taggad!! Men trött..
Fyfan, jag överlevde passet och det var vääldigt längesen jag var så taggad, körde all in. Haha, tänk sjukt slimmade byxor, ett linne och en hästsvans på det hoppa runt som en galen brud på uppåtchack, eller nej, låt bli att tänka er det, herregud.. Men, bra känns det. Var galet mycket folk också, närmare 120 pers!

Ska bli sjukt skönt att ta en riktigt långdusch och gosa ner sig i nybäddad säng. Jag har fortfarande inte bytt lampa i badrummet så, jag är lycklig om jag inte trampar på duschdraperiet, river ner det, halkar, slår huvudet i toan och kvävs naken i duschdraperiet.
Herregud, fattigdom är när man inte ens har råd att köpa en jävla glödlampa! Lön tack!







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

Halka inte är du gullig... vore så jobbigt om du försvann :) Du hade ringt igår såg jag, vaknade till av det och trodde klockan var 4 på morgonen, tänkte herregud vad gör kvinnan uppe NU?! Min jetlag har inte flugit sin kos än, därför vaknade jag 6 i morse. Ring sen om du vill. Puss

2010-03-23 @ 06:59:26
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback