Hahaha


Kan inte sluta skratta. Diverse bilder har dykt upp på facebook och jag förstår inte. Hur kommer dig sig att man fanimig ALDRIG blir bra på bild?! Ler jag ser ju ut som en kärring med en näsa avlångare än Sverige och rynkor liknande en nakenhund, ler jag inte ser jag sur, kåt eller fjortis ut. My gosh... Värt att tillägga, jag får ALLTID röda ögon, spelar ingen roll om man har lyckan att ha funktionen som tar bort röda ögon, alltid..

Senaste nytt..






Min mor var (och är) väldigt vacker. Min pappa har till och med "turnerat" som modell, varit med i diverse kläd- och modelltidningar och var en riktig hunk som ung. Vad hände med mig?!

Pappa




Haha, kan inte sluta skratta. Tack Jill för att du förgyllt ännu ett par minuter med lite skratt såhär på kvällskvisten!


Godnatt alla fina (och fula)!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Allt för dig Kimmen ;) O du, Nakenhundar är söööta =)

2010-03-28 @ 23:39:26
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: nina

äsch så är det inte alls!jag tycker du alltid blir fin på bild,jag ser däremot bara jävligt mätt ut på bilder jämt.

puss snygging

2010-03-29 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback