m


Hej och hå!
Fram och tillbaka, upp och ner, precis så har dagen varit och nu har jag slagit mig till ro i soffan, åtminstonde för ett par minuter. Har tränat, riktigt duktigt idag som först körde gym och sen ett pass på det. Det blev också besök på solarieöarna, Ikea och hos Kiira. Köpte nya gardiner!!





Nu har jag haft samma i 1 1/2 år här hemma så förnyelse är mer än välkommet! Nu är bara kruxet att man ska stryka och greja med dom, stryka fast nån fåll. Hur enkelt som helst kan tyckas men jag är totalt värdelös på allt som har med strykning och textil att göra. Jag vet, jag jobbar i klädaffär men nope, att stryka kommer jag nog aldrig bli bra på..

Resultat kommer i mörrn!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback