Min vän och jag



Humöret är på topp, precis som vanligt nuförtiden!
En långpromenad med uppdateringar om livet tillsammans med Nenne, den kompisen jag kännt längst av alla, vi var grannar som knattar. Att vi varit sambos också, det har väl inget missat? En bra men alkoholiserad tid, haha!








Jag älskar att mina vänner är så olika och de mest omaka är nog jag och Nenne/Angelica.
- Hon har sambo, planer på barn och giftermål inom kort, jag lever loppan som solo.
- Hon är en riktig rocker och konsertfreak, jag håller mig till house och Spice girls är typ den enda koncerten jag varit på.
- Hon har hela livet klar typ, pluggar till lärare och vet vad hon ska göra av resten av sina år. Jag jobbar, trivs skitbra men har ingen aning om vad framtiden visar.

Men, till saken. Vi har samma tänkande och vet precis hur den andra fungerar, hon heter fortfarande bästis i min mobil och har gjort det i en herrans massa år. Duon är kärlek helt enkelt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ankan

LÖÖÖV!

2010-03-10 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback