Sis


Ord kan inte beskriva min nuvarande känsla, typ ingenting.
Insatsen på gymmet idag ger jag 1 av 10, kraftlös. Kan inte riktigt sätta finger på mina känslor men jag känner mig fruktansvärt neråt..

Förtillfället tvingas jag ignorera känslan, bra det kanske för helst av allt vill jag dra ner persiennerna, dra täcket över huvudet och bara vara så hela dagen. Men som sagt, så blir det inte. Ska stressa in i duschen och sen hämta Kaisa och iina för en tripp till Bauhaus, där ska inhandlas hönsnät till fredagens maskerad. Guld värt att ha dessa kreativa individer som sällskap idag! Själva fixandet kommer dessutom att äga rum hos syster nr 3, även hon en pärla på kreativitet. Hoppas bara att jag rycker upp mig så att även jag blir nått att ha till sällskap idag..

Kan ju inte missa denna dag. Att vi alla fyra lyckas vara ledig samma dag mitt i veckan händer typ 2 ggr om året..





Ge mig lite positiv energi!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback