Sjukligt


Herregud.
Nu har jag äntligen lyckats ta mig ur sängen, tidigare försök resulterade i språngmarch till toaletten, katastrof!
Helt sjuk bakfylla vill jag lova, huvudvärk, hungrig men kan inte äta, illamående och en allmän "roadkill"känsla.




Kvällen igår var bra, allt utom slutet ungefär. Det blev bara jag och Jill som gick ut och Nina skjutsade ner oss på stan. Det blev bara så att vi satte oss och drack, orkade inte gå ut och röjja.

Kvällen slutade med att en liten liten tår rann ner för min kind. Inte för att jag egentligen borde ha fällt den men det gör alltid ont att bli avvisad. Konstigt att man ska ge sig fan på nått som man redan har fått förklarat för sig att det inte blir som man vill. Det man kan få vill man inte ha och det man inte kan få det ska man verkligen ha, sjukt hur man fungerar. Men, jag har däremot insett att jag absolut inte ska lägga mer energi på det där, sjukt onödigt, vill han inte så vill han inte, busenkelt egentligen!

Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

skitkille!men nu ser vi framåt och tar nya tag gumman!puss&kram och krya på dig nu

2010-03-07 @ 18:26:36
Postat av: jill

Ja du Kimmen, det är jämt så att man vill ha det man inte kan få. Fy fan för det ;) krya på dig gumman så hörs vi. Du är bäst, o du vet att det är hans förlust!

2010-03-07 @ 19:47:47
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback