Home


HEMMA!

Ber om ursäkt för den katastrofala uppdateringen men, jag har faktiskt inte haft tid för datorn. Tur det kanske?

Blir lite långt om jag ska berätta varje dag i New York i detalj men varje dag har varit en fest och jag har verkligen haft det oförskämt bra!
Berättar lite om varje dag i olika inlägg.

Onsdag.
 Jag kom till hotellet vid femtiden på eftermiddagen (23.00 USA) och kände mig redan då helt slut så det blev bara en liten friskluftspromenad runt i kvarteren, take away, slappande på rummet och sen en massa sömn på det.

Riktigt fin utsikt från, bilderna är tagna från rummet.
Manhattan





Rummet var ju inte heller direkt att klaga på





Nu är 04.30 i New York så, jag är hyffsat astrött.
Sömn står alltså näst på schemat, slänger upp fler inlägg lite senare!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Noahanja

I really enjoyed my visit. A great site

2012-01-24 @ 12:03:40
URL: http://noahanja.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback