Once in a lifetime!


NEEEEJ skriker kroppen, JOOOO skriker hjärnan! Jag väljer att lyssna på hjärnan! Nu blire fest!

Knaprar piller i hastig takt för att palla ta tag i mig själv och mitt hem. Äter vitlök som aldrig förr, trodde knappt att jag skulle klara detta efter förra gångens olycka med vitlök men jag pallar. Däremot lär alla potentiella hemsläp hålla sig borta, inte för att jag är speciellt intresserad och inte för att jag tror att nån vill ha en snorig/hostig skata men man kan ju låtsas? För den delen skulle jag aldrig orka ligga i mitt tillstånd! Haha.
På tal om skata så har jag blivit kallad både tant och otroligt sliten av kunder på jobbet de senaste två dagarna.




Tant. -"Ge tröjan till tanten i kassan nu". Har precis passerat nått år över 20 och så får man höra detta?!


Sliten. Han - "You look like you have been on a party until four in the morning today.
Jag - " Haha, thanks for that, that´s not nice of you, do you always say what you think? actually I have a cold"
Han - "Yeah right.."

Haha, oförskämda kunder man har ibland. Tur att jag åtminstonde då bara skrattar åt hur jävla osmidiga folk kan vara ibland!
Ungefär som han som frågade "What do you eat, you must eat something special to look the way you do?!", vem frågar nått sånt mitt i snack om rabattkuponger?..
Herregud vad mitt jobb är spännande ibland!

Tack för den.. Själv tycker jag att jag faktiskt ser levande ut. Visst, lite trött kan jag gå med på men. Vad säger ni, bilden är tagen för 2 minuter sen, sjuk, skitigt hår, lite sur och osminkad.. Haha, värre kan det fan inte bli, once in a lifetime att en bild som denna dyker upp men fan, jag undrar verkligen om jag ser så jävlig ut? Så, vad säger ni? Tant, avdankad partyprisse?




Jag bara undrar..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Haha, förlåt men jag kan inget annat än att garva när jag läser.. Du är då ingen tant så det måste väl bli avdankad partyprisse.. men vem är inte det 21 år gammal!? ;) Ha det skoj ikväll!!

2010-03-06 @ 20:25:04
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hetiiing skulle jag säga! :)

2010-03-07 @ 10:59:21
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback