Vuxenpoäng


Kylen full och pengarna slut, haha typ..
 Men, nu har jag iaf mat så att jag klarar mig en vecka eller två!

Tanken slog mig att deklarationen börjat skickas ut, läskigt!!
Jag har verkligen ingen aning om hur detta kommer att bli. Jag är ju faktiskt husägare numera, hur påverkar det deklarationen, det betalas ju en massa skatter hit och dit?
Har sorterat och fixat med alla försäkringspapper och sånt idag så, vi får väl se hur mycket koll jag har när det väl kommer till kritan?
Herregud, låter som jag är 40+.
 Husägare, bilägare, förstahandkontrakt i centrala Uppsala, fast anställning sen 2 år tillbaka. Jo, det känns ju bra!
Herregud, sen har jag ju redan gått igenom sambo, katt, villa-stadiet i 4 år, som upphörde för 1 1/2 år sen..
Haha, vad konstigt det känns när man lägger upp det sådär.. Graven nästa?!

Stugan våren 2009





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback