At Öhman´s


Godmorgon!
Känner mig som en människa utan hem för tillfället. Hit, dit, fram och tillbaka.
Tre hem har våldgästats och nu är jag tillbaka på ruta 1, hemma hos Ankan/Nenne/Angelica.
Börjar jobba vid tre idag men kände inte för att åka Täby-Uppsala, Uppsala-väsby så, jag gjorde ett stopp mittemellan istället.
Väl här sitter Nenne och lirar gura som aldrig förr (rengör sin pojkväns med en tops mellan strängarna).





Just i detta nuet var tanken en kopp kaffe på balkongen men vad händer? Nenne tappar hela skiten i golvet och ja, hejdå kaffebryggare.. Men, ännu bättre. Ett telefonsamtal på en kvart senare så har hon styrt finkaffe i lattemaskinen, det är inte lätt när det är svårt men jag tror minsann hon grejade det!




Hej hå, här ska drickas kaffe!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback