BAAAH


Har befunnit mig hos Kaisa ett par timmar. Jag äter choklad, kaisa gör utfall. ÅNGEST!
Jag känner mig typ sämst och fulast i världen idag, hur kommer det sig att detta alltid uppstår när jag inte får röra på mig som jag vill? Sen är jag lite less på att mina inlägg inte går att centrera längre, varför?

Ser jag på mig själv generellt så är jag rätt nöjd med mig själv men fyfan, vissa dagar är det fan katastrofalt! Som idag. Förstora tuttarna, träna till mig större rumpa och fastare kropp i allmänhet, bleka tänderna, färga håret, sola solarium, köra laser på allt kroppshår och få bort alla jävla finnnar/annat snusk som dykt upp i mitt face. Som att inte en tanke vore nog.. Jag vet nog vad det beror på, främst min jävla förkylning som gör att jag inte kan träna men det ligger lite annat bakom också..
Jag vet faktiskt inte varför jag delar med mig av det här egentligen, det är ju inte annat än pest att läsa om men men, gjort.
Äsch, fuck this. Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad för att sen skeda med Kaisa, det här jävla celibatlivet börjar gå mig på nerverna, minst sagt!




Svejs!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback