HELA TOLV STYCKEN!


POFF, så har ännu en dag i mitt liv passerat. Undrar exakt hur många dagar man kommer att leva till? Vi får väl hoppas att det blir lite drygt 20.000 så att man åtminstonde får leva tills man är kring 80 år! Återigen, hur sjukt spännande är det inte att man inte har den blekaste aning om vad som kommer att ske under resten av sin livstid, inte alls, ingen aning! Jag gillar tanken som fan iallafall! Så länge man inte slutar som en massa andra gjort den senaste tiden, har ni tänkt på hur mycket misshandel, mord och framförallt överfall det har förekommit på unga människor bara den senaste veckan? Läskigt..

Nu hoppas jag verkligen att ni sänder mig ett litet "krya på dig" i tankarna för jag har redan tröttnat på snor i mängder. Som sagt, vart kommer allt ifrån och hur kan det bildas nytt så snabbt?!
Jag har åtminstonde klämt i mig 12 vitlöksklyftor idag, borde ju åtminstonde förkorta förkylningsperioden. Kan ni fatta, 12 vitlöksklyftor, hur sjukt och snuskigt är inte det?! Stackars mina kunder i morgon...

Ja, jag är precis lika onöjd som bilden visar..





Ett litet tack också till Kaisa som erbjöd sig att köpa med något till mig på vägen hem från jobbet, det är kärlek det!


Blev en liten "powernap" på nån timme men jag tror nog att jag gör ett till försök att sova snart, sömn brukar nämligen vara kalas för mig när jag är sjuk.
Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback