seven weeks


Måndag morgon och ett par timmars jobb väntar.
 Varför har man alltid lite extra ångest på måndagar? Är det för att det känns så långt till helgen? Jag jobbar ju varannan helg, så då gör jag ju inte så mycket mer än vad jag gör på vardagarna. Vad är det då?
Inte vet jag..

Ser i allafall fram emot att få jobba lite nu. Underbart med 3 dagars ledighet men man längtar lite tillbaka, det gör man ju!
 Längtar dock till mina 4 veckors semester, allt roligt som kommer hända! Åh, tanken får mig att längta ännu mer!!
7 veckor kvar, helt galet att sommaren faktiskt knackar på dörren redan nu.. Sommar.
(Helt plötsligt känns allt lite lättare, jag tror ångesten släppte lite?)
Haha, känns som jag fortfarande svamlar i nattmössan, lite rörigt och många känslor såhär på morgonkvisten..





Puss o kram!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback